CRM er en af vores kerneydelser og -kompetencer.

Erfaring tæller
Vivant har arbejdet med implementering af CRM i mere end 15 år. Det giver os en solid erfaring til at hjælpe vores kunder med at få den rette værdi ud af CRM. Man skal naturligvis have styr på de tekniske ting, men det er vores erfaring, at det er det organisatoriske arbejde, som er det sværeste. At få forretningen og CRM-systemet til at spille godt sammen kræver indsigt og forståelse for, hvordan kunderne arbejder. Vores unikke referenceramme med landets ledende konsulentvirksomheder inden for salg, ledelse og strategi giver os et meget værdifuldt afsæt i forhold til at koble forretning og teknik. Det er lige i snittet mellem de to ting, at man får det optimale udbytte af CRM.

Benyttede moduler og teknikker
Vivant har lavet løsninger til projekt- og time-/sagsstyring, kursus- og deltageradministration, private equity, loyalitetsklubber, rekrutteringsvirksomhed, personalehåndtering og intern HR, service-/supportafdelinger, komplekse franchisestrukturer, markedsføring til kunder og kommende medarbejdere og naturligvis salg, pipelinestyring, forecasting, KPI-målinger og rapportering via let overskuelige dashboards. Vi har lavet konverteringer fra tidligere systemer som fx SalesForce.com, Siebel CRM, SuperOffice og ERP CRM.

Et udsnit af vores projekter og kunder
Nedenfor har vi listet nogle af de projekter, vi har lavet. Det er et udvalg fra mange brancher og fra både helt små og meget store implementeringsopgaver. Mange af løsningerne indeholder standardfunktionalitet, mens andre er udbygget med særlige moduler til håndtering af særlige opgaver.

Vi har blandt andre hjulpet Paustian, Danske Bank PE, PKA AIP, Fritz Hansen, PFA Asset Management, Cultivator, intenz, QVARTZ, MedHelp, Carl Hansen & Søn, Hamlet Privathospitaler, Fomaco, Kebomed, SafeCom, Motus, Effective-Learning, Getinge IT, NextUS, FranklinCovey, DM Revision, Netkonsulenten, Nanocover, Network Hosting / Canon Nordsjælland og Wakywaky med deres Dynamics CRM og xRM. Kunderne arbejder vi løbende med, så CRM-installationen udvikler sig sammen med virksomheden.

Fra start til slut
Mange af projekterne er afsluttet med undervisning og et train-the-trainer forløb til uddannelse af superbrugere, ligesom mange af løsningerne er implementeret i globale organisationer.

  • Danske Private Equity/Danske Capital

    Danske Private Equity/Danske Capital

  • Svenstrup Gods

    Svenstrup Gods