Vivant hjælper Compass med IT-spørgsmål, så de kan være effektive.

Hos Compass, der er specialister i search & selection, håndterer Vivant den IT-mæssige brugersupport

Det gælder hele processen omkring fx opstart af medarbejdere, daglige spørgsmål fra brugerne samt den løbende rådgivning omkring tele- og IT-relaterede spørgsmål.

Compass har en fast serviceaftale med os, og det indebærer fx, at vi kommer forbi Compass på faste tidspunkter, hvor vi gennemgår deres systemer og står til rådighed for brugerne. Derudover har alle medarbejdere mulighed for at kontakte vores service desk, som kan hjælpe øjeblikkeligt via telefon eller remote desktop. På den måde fungerer vi præcis, som hvis Compass havde sin egen interne IT-afdeling.

Vi arbejder proaktivt med Compass' set-up for at være på forkant med løsninger og rådgivning ift. mulige udfordringer, investeringer, tendenser og behov. Vi er fast sparringspartner i alle tele- og IT-relaterede spørgsmål, og prisen er fast – afregnet pr. bruger pr. måned. 

Vivant har lignende aftaler med adskillige kunder i mange forskellige brancher. Kunne du have brug for hjælp, så har vi skrevet om vores konsulentydelser her.