PKA AIP er en af de virksomheder, der har outsourcet al IT til Vivant.

Dermed får PKA AIP den komplette pakke af support, rådgivning og løbende udvikling af forretningssystemer.

PKA AIP har fra starten valgt en cloud-strategi, der gør dem helt uafhængig af egne servere. Alle mails, kalendre og dokumentdata ligger i Office 365-skyen hos Microsoft. Herfra tilgår alle medarbejdere informationer, ligegyldigt hvor i verden de er. Fra kontoret i København til et mindre kontor hos en kunde på den anden side af jorden har man lige god adgang.

For at sikre en let og ukompliceret kommunikation mellem medarbejdere og kunder benytter PKA AIP Skype for Business (tidligere Lync). Dette bruges til små beskeder via chat, information om online-status, men i høj grad også til web-møder, hvor man ikke kun kan tale sammen face-to-face, men også kan samarbejde om dokumenterne samt justere og udveksle data.

På toppen af disse systemer benytter PKA AIP Dynamics CRM – selvfølgelig også i Office 365-skyen. Her ligger alle informationer om kunder og kontakter, herfra sendes mails, og data vedligeholdes fra Outlook. Ud over de almindelige CRM-funktioner har Vivant udviklet et større xRM-kompleks af moduler og funktioner til styrring af PKA AIP's mange investeringer. Således har PKA AIP overblik over de store summer, som forvaltes og investeres. På trods af komplekse processer og voldsomt mange data har man her det fulde og opdaterede overblik – både over de langsigtede planer og mål, men også de nærliggende opgaver, som den enkelte medarbejder skal tage sig af.

Kunne du tænke dig at høre mere om, hvordan PKA AIP styrer sine investeringer gennem Dynamics CRM, og hvordan Office 365 har gjort dem helt fri af lokal IT-hardware, så tag fat i os.

 

Mere om PKA Alternative Investment Partners
Læs mere om CRM

PS. Vidste du, at Vivant også arbejder med CRM for Danske Bank Private Equity? Her bruger de også Dynamics CRM.