Dynamics 365 CRM hjælper Sixt til håndtering af blandt andet nyhedsbreve.

Efter undersøgelse af systemer fra både SuperOffice og SalesForce.com valgte Sixt biludlejning Dynamics 365 CRM.

Valget faldt på Microsoft og Vivant ud fra en betragtning om brugervenlighed, integration til eksisterende systemer samt Vivants gode forståelse for Sixt's forretning og salgsprocesser.

Ud over implementering af CRM er løsningen integreret til MailChimp. Således har Sixt glæde af fordelene ved begge systemer, der deler kontaktdatabase og marketinglister.

Mailchimp til CRM

Sixt var samtidig en af de første til at tage de nye muligheder for procesunderstøttelse i brug. Derigennem guides sælgerne gennem det salgsflow, man har erfaring for er bedst i forhold til netop Sixt's kunder. På den måde har salgsstyrken hurtigt overblik over, hvor i salgsprocessen man er, og hvad næste skridt mod et salg er.

Mere om Sixt
Læs mere om CRM
Læs mere om MailChimp til CRM