Dokumentstyring i Dynamics 365 CRM
Alle SharePoints fordele indbygget i CRM
Når man arbejder med Dynamics 365 CRM, bliver det hurtigt det mest centrale sted at finde informationer om kunder og emner. Men en vigtig del kan ofte komme til at ligge uden for Dynamics – Dokumenterne.
For at tilbyde et let og samlet billede af alle informationer på en gang, kan man man få adgang til dokumenterne på SharePoint gennem Dynamics 365. På den måde kan man let se, hvilke dokumenter man som virksomhed har tilknyttet fx en kunde.
Men SharePoint er ikke kun et sted, hvor Dynamics kan gemme dokumenterne. Microsoft SharePoint er et komplet system til alle dokumenterne, og der er tilgang både via internettet via browser, almindelig stifinder, Offline via OneDrive og selvfølgelig Dynamics. Dokumenterne ligger kun ét sted, og alle har adgang – også dem der ikke bruger Dynamics. Dertil kan man selvfølgelig komme til sine dokumenter via tablets og Office web app uanset hvor man er i verden.
Den tekniske integration følger med Dynamics, og koster ikke ekstra. SharePoint fås via Office 365, sammen med Dynamics.
Vil du vide mere om SharePoint eller om filhåndtering i skyen, så se her, hvor vi har skrevet om fire konkrete muligheder for hurtig og smidig filhåndtering – hvor SharePoint er en af dem.
Infrastruktur
IT-infrastruktur er en af vores kernekompetencer. Hele grundlaget for en succesfuld brug af it er et godt netværk.
Brugersupport
Service er det centrale hos Vivant. De fleste it-brugere har brug for en livline en gang imellem. Vi kan hjælpe dig hvorend du er.
Office 365
Er du usikker på hvad Office 365 er? Læs mere og find ud af hvordan jeres virksomhed får glæde af MS Cloud.
Adresse
Vivant support:
Vesterbrogade 149
1620 København V
+45 70 26 10 40
Vivant administration:
Fremtidsvej 26
2860 Søborg
Partnerskaber
- Microsoft
- Lenovo
- KingswaySoft
- ClickDimensions
- Xink
- Cloud Ally
- Keep-it
- Cirasync
- Heimdal